Singapore 2014 week 2 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Rodrigo Moctezuma - WaarBenJij.nu Singapore 2014 week 2 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Rodrigo Moctezuma - WaarBenJij.nu

Singapore 2014 week 2

Door: Rodrigo

Blijf op de hoogte en volg Rodrigo

18 Februari 2014 | Singapore, Singapore

Dinsdag 11 februari

Zaterdag vroeg opgestaan want er was een zwemwedstrijd!!! Op Nexus International School moesten wij het opnemen tegen allemaal andere internationale scholen. Het was warm!!! Ik heb zo ongelofelijk veel water weggedronken niet normaal!
Daarna kreeg ik van Dirk vrij af. Hij wist dat ik samen met Martijn en Jeroen uit was geweest de vorige dag. Ghe ghe. Dus even kunnen bijslapen.

Zondag was een vrije dag en heb ik het vorige verslag geschreven. Die dag ging ik met David, collega van Aquaducks, naar de Holland Club. Hij werkt namelijk daar namens Aquaducks. Toen we daar waren zaten allemaal mensen om een tv. Wat bleek waren allemaal Nederlanders die Olympische Spelen aan het kijken waren. Net toen wij meekeken ging Sven Kramer de 5000 meter rijden. Vond ik dan toch wel weer leuk!!

Maandag kreeg ik mijn schema van Dirk. Het echte stage lopen gaat beginnen. Allemaal lessen gedraaid. Hoppa!

Dan vandaag, rustig opgestaan want dinsdag is mijn day off. Dirk kwam langs en haalde me op. We hebben wat rondgereden. Eerst naar de German European School vanwege een pestgeval waar Dirk bij moest zijn. Daarna voetmassage gehad en ondertussen gesproken over welke rol Koen en hij voor mij zien in hun bedrijf. Het klonk veelbelovend maar wel natuurlijk eerst diploma halen.

Vrijdag 14 februari

Dus ik zit hier lekker in het paradijs en aan het thuisfront gaat het mis. Oma die valt en haar heup heeft gebroken, zwemmaatje die zijn vader heeft verloren aan het k-woord. Maar ondanks dit mindere nieuws vanuit Europa had ik een hartstikke leuke week.

Woensdag was Koen weer terug uit Phuket (Thailand) en kon ik een meeting bijwonen van de managers. Erg interessant om te zien hoe ze met elkaar omgaan. Aan het eind van de dag uitgenodigd door Joyce om bij Koen en haar te eten. Outstanding!

Donderdag heel veel P.E. lessen gedraaid en aan het eind nog buitenschoolse activiteit voetbal. Maar terwijl ik het opschrijf moet ik zeggen dat de dag voorbij vloog. Waren leuke lessen!!


Vandaag… de dag van de liefde…

O! from what power hast thou this powerful might,
With insufficiency my heart to sway?
To make me give the lie to my true sight,
And swear that brightness doth not grace the day?
Whence hast thou this becoming of things ill,
That in the very refuse of thy deeds
There is such strength and warrantise of skill,
That, in my mind, thy worst all best exceeds?
Who taught thee how to make me love thee more,
The more I hear and see just cause of hate?
O! though I love what others do abhor,
With others thou shouldst not abhor my state:
If thy unworthiness raised love in me,
More worthy I to be beloved of thee.
When I consider every thing that grows


Maandag 17 februari

Zaterdag was ik jarig. Een kwart eeuw oud! Ik merk het nog niet. Hahaha.
Wat zwemlessen overgenomen van Dirk die aanwezig moest zijn bij een zwemtoernooi. Dat was in de ochtend bij Nexus en daarna eindelijk Hunger Games Catching Fire gekeken. Als avondeten ging ik met Jeroen en Martijn downtown en … sushi gegeten!!! Nomnomnom

De gehele zondag heb ik baby zwemlessen geobserveerd en geassisteerd. Een ochtendje was prima, maar na de hele dag was ik wel een beetje gaar. Helaas moest ik toen ik thuis was nog even een les voorbereiden voor maandag.

Vandaag een groep acht les gegeven. Waren enthousiast! Als buitenschoolse activiteit train ik een meidenteam voor voetbal. Aankomende zaterdag hun eerste wedstrijd als team. Spannend!!!

Het was weer een heerlijk weekje in het mooie Singapore! Mijn excuses dat ik niet alles heel uitgebreid opschrijf maar dat doe ik expres. Een aantal mensen zal ontdekken waarom…

Bis Bald, Hasta pronto en tot snel!

  • 18 Februari 2014 - 08:40

    Andrea:

    Nou Ro, je maakt het wel spannend!Hopelijk hoor ik bij dat aantal mensen.Haha
    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rodrigo

Actief sinds 27 Jan. 2014
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 3242

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 01 Mei 2014

Drie maanden stage in Singapore

23 Maart 2014 - 27 Maart 2014

Korte vakantie Bali

Landen bezocht: