Singapore deel 5 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Rodrigo Moctezuma - WaarBenJij.nu Singapore deel 5 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Rodrigo Moctezuma - WaarBenJij.nu

Singapore deel 5

Door: R.J. Moctezuma

Blijf op de hoogte en volg Rodrigo

22 Maart 2014 | Singapore, Singapore

Zondag 16 maart

De eerste Formule 1 race van het seizoen is aan de gang. In Australië. Helaas is Vettel al in het begin uitgevallen.


De afgelopen week.
Dinsdag heb ik de hele dag gewandeld in Singapore Botanic Garden. Het is een aangelegd park en heel divers. Het ene moment loop je door prachtige tuinen, het volgende door een jungle en daarna door een landschap van cactussen. Overal bordjes met uitleg. Super mooi en interessant.
Ik heb daar ook maar meteen souveniertjes gekocht. Moet toch ook gebeuren voor het thuisfront.

Donderdag was één les bijzonder doordat de leerlingen zich zo misdroegen. Ik moest de les stilleggen en de leerlingen serieus toespreken. Nu hoor ik een aantal van jullie denken dat is toch niet zo erg? Dat klopt maar als je alleen maar lieve leerlingen hebt die zich altijd gedragen dan is het opvallend.
Voor de rest nog een toernooi met mijn voetbalteam Swiss Gold. Die net als vorige week geen doelpunten tegen kregen en dit keer wel wisten te scoren!! Yesss!!

Vrijdag erg vroeg op voor een privé les maarrrr wel weer extra geld gekregen. De rest van de lessen verlipen voorspoedig. Zaterdag is het roer om gegaan. Ik heb een scheerapparaat gekocht, ik ben naar de kapper geweest. Weg met dat haar!


Terug naar vandaag. De race is inmiddels afgelopen. Een verrassend podium met Nico Rosberg, *Daniel Ricciardo en rookie Kevin Magnussen. Waarbij de laatstgenoemde ook de eerste Deen uit de geschiedenis is die een F1 podium haalt.

*Update: Daniel Ricciardo is gediskwalificeerd vanwege onregelmatige auto.

Heb ook nog een brief afgemaakt. Heerlijk ouderwets brieven schrijven. Hahaha


Zaterdag 22 maart

De week is voorbij gevlogen. Aan de ene kant, yeah! Aan de andere kant, aaaaaah! Ik wil helemaal niet terug. Tuurlijk mis ik mijn loved ones. Maar het leven is hier zo aangenaam! Kan ik mijn familie en vrienden vragen hiernaartoe te emigreren?
Helaas, helaas gaat niet hé. ;)

De afgelopen week heb ik ontdekt wat een tropische regenbui is. Mijn lessen in de ochtend waren prima en zonnig. Maar daarna… Woensdag om maar een voorbeeld te noemen. Ik moest de les stoppen en leerlingen uit het water halen. Zwaar onweer en alleen maar buitenbaden dus dat zwemt niet zo lekker. De filmpjes staan op Facebook. Twee leerlingen bleven net als ik iets te lang wachten. Tja, dan kom je niet meer weg onder de parasol.

Op vrijdag, gister, wilde ik mijn klas 3 (groep 5) cijfers geven voor het onderdeel voetbal. Ik had iedereen op de juiste plek toen…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Spannend hé!?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Het brandalarm afging. ~Zucht~
Daar ging mijn les. Gelukkig bleek het loos alarm te zijn en kon ik nog wel becijferen.

Het was dus vooral een natte week. Ik had niet gedacht dat ik het nodig zou hebben maar heb een paraplu gekocht!

Morgen nog HCC (Hollandse Club Championships) en dan mijn trip naar… BALI!!! Het is hier namelijk volgende week vakantie.

Mijn volgende verslag zal daarover gaan.

Dikke knuffel uit Singapore.

  • 24 Maart 2014 - 20:33

    Mirjam Dijns-Crijns:

    Hoi Rodrigo,
    ik geniet van je verhalen en je belevenissen. Heerlijk om zo met je mee te leven.
    Ga je heerlijk naar Bali ? Geniet ervan en doe veel groeten aan je moeder en aan Arnold.
    En jij nog veel plezier en succes, dikke pakkerd ook van John, Mirjam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rodrigo

Actief sinds 27 Jan. 2014
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 3246

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 01 Mei 2014

Drie maanden stage in Singapore

23 Maart 2014 - 27 Maart 2014

Korte vakantie Bali

Landen bezocht: